Restitutie- en Retourbeleid

We stellen uw tevredenheid op prijs en willen ervoor zorgen dat u een positieve winkelervaring heeft. Lees ons restitutie- en retourbeleid zorgvuldig door om uw rechten en verantwoordelijkheden te begrijpen.

Retourbeleid van 30 dagen

We bieden een retourbeleid van 30 dagen voor in aanmerking komende artikelen. Als er 30 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop, kunnen we u helaas geen restitutie of omruiling aanbieden. Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet uw artikel ongebruikt zijn, in dezelfde staat als waarin u het hebt ontvangen en in de originele verpakking.

Een retourzending starten

Om een ​​retourzending te starten, neemt u contact op met ons klantenserviceteam via support@clowas.nl binnen 30 dagen na ontvangst van uw bestelling. Geef uw bestelnummer en details over de artikelen die u wilt retourneren. Ons klantenserviceteam begeleidt u door het retourproces.

Retourneringsgeschiktheid

Alle artikelen komen in aanmerking voor retournering. Gepersonaliseerde artikelen en artikelen in de uitverkoop komen niet in aanmerking voor retournering, tenzij ze beschadigd of defect zijn. Bovendien kunnen we om uw retourzending te voltooien, een aankoopbewijs nodig hebben.

Restitutieproces

Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te laten weten dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We laten u ook weten of uw restitutie is goedgekeurd of afgewezen.

Als uw retourzending is goedgekeurd, wordt uw restitutie verwerkt en wordt er binnen een bepaald aantal dagen automatisch een tegoed op uw oorspronkelijke betaalmethode bijgeschreven. De tijd die nodig is voordat het tegoed op uw rekening verschijnt, kan variëren, afhankelijk van uw financiële instelling.

Ruilen

Als u een defect of beschadigd artikel hebt ontvangen en dit wilt ruilen voor hetzelfde artikel, neem dan contact op met ons klantenserviceteam via support@clowas.nl. Wij begeleiden u door het ruilproces.

Retourzending

U bent zelf verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Als u een restitutie ontvangt, worden de kosten van de retourzending van uw restitutie afgetrokken.

Beschadigde of defecte artikelen

Als u een beschadigd of defect artikel ontvangt, neem dan onmiddellijk contact met ons op via support@clowas.nl en stuur ons foto's van het product en de verpakking. Wij zullen de schade beoordelen en verdere instructies geven over hoe u verder moet gaan.

Te late of ontbrekende terugbetalingen

Als u nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening. Neem vervolgens contact op met uw creditcardmaatschappij, want het kan enige tijd duren voordat uw terugbetaling officieel wordt bijgeschreven. Als u dit allemaal hebt gedaan en uw terugbetaling nog steeds niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via support@clowas.nl.

Neem contact met ons op

Als u vragen hebt over ons restitutie- en retourbeleid, neem dan contact met ons op via support@clowas.nl.

Voor vragen of hulp kunt u contact met ons opnemen
24/7-
Bedrijfsnaam: SHENZHEN YEFENG NETWORK TECHNOLOGY CO., LIMITED
Bedrijfsmail: support@clowas.nl
Bedrijfsadres: UNIT 1507C 15/F EASTCORE 398 KWUN TONG ROAD KWUN TONG KL